Központi telefonos hibabejelentés: +36 1 225 8388
  • Professzionális üzemeltetési megoldások

    Professzionális üzemeltetési megoldások

spacer

LÉTESÍTMÉNY-ÜZEMELTETÉS:

Az általános létesítmény (irodaépületek a lakóházak) gazdálkodási feladatokon túl bizonyos esetekben az ingatlantulajdonost terheli az optimalizált üzleti működés elérésének feladata. A létesítménygazdálkodás az ingatlan optimális hasznosítási programját tartalmazza. Ennek révén az ingatlan elérheti az elvárt működési bevételeket mind a bérleti díj, mind az üzemeltetési díj szegmensben.


MŰSZAKI ÉPÜLETFELÜGYELET

MŰSZAKI ÉPÜLETFELÜGYELET

  • Épületfelügyelet rendjének vezetése (éves ütemterv alapján)
  • Létesítmény modellezés (létesítménykezelő szoftver alkalmazás)
  • Energetikai épületfelügyelet (közművek olvasása, megosztása, felhasználói adatszolgáltatás)
  • Karbantartási feladatok szervezése (területenként állandó szerződéses partnerek bevonásával)
  • Azonnali beavatkozást igénylő szerviz ügyelet
  • Tűzvédelmi ellenőrzések menedzselése
  • Liftellenőrzések és a karbantartások szervezése
  • Műszaki ellenőrzések (érintésvédelem, tűzvédelem)
ÉPÜLETTAKARÍTÁS

ÉPÜLETTAKARÍTÁS

  • Épülettakarítási menetrend meghatározása
  • Napi, negyedéves, általános és nagytakarítási feladatok
  • Speciális takarítási feladatok (gépkocsi-tároló, gépészeti rendszerek, csatornarendszerek)
  • Bérleményeken belüli takarítási igények fogadása, szervezése
BIZTONSÁGI SZOLGÁLTATÁSOK

BIZTONSÁGI SZOLGÁLTATÁSOK

  • Élő személyi felügyelet (7/24 órás szolgálat, csak éjszakai szolgálat)
  • Elektronikus vagyonbiztonsági felügyelet (kártyás beléptetés, kamera figyelő szolgálat)
  • Elektronikus tűzvédelmi intézkedések, mentési és a ellenőrzési rend (tűzvédelmi utasítás) távfelügyelet, kivonuló szolgálat
  • Gépjárművek be és kiléptetése - vendégparkolók kiadása
  • Épületbiztosítás, ingóságbiztosítás partnercégen keresztül
IRODA ELLÁTÁS

IRODA ELLÁTÁS

  • Portaszolgálat, recepciószolgálat ( ügyfélfogadás, telefonos kapcsolat, irodai kulcsok kiadása, naplózás)
  • Étel- és ital-automaták telepítése, palackos víz szállítása
  • Irodaszerek szállítása ( internetes nagykereskedelmi rendszeren keresztül)
  • Költöztetés (partner)



spacer

PROJEKT MENEDZSMENT:

Magas szolgáltatási színvonal kialakítása a helyi feltételek és a tulajdonosi elvárások figyelembe vételével. Üzemeltetési feltételek kialakítása az elvárható felhasználói szempontok és párhuzamosan a gazdaságossági szempontok figyelembevételével.


MŰSZAKI ÁLLAPOTFELMÉRÉS

MŰSZAKI ÁLLAPOTFELMÉRÉS

  • Épületfelmérés, építészeti terv feldolgozás (létesítménykezelő szoftver alkalmazás részére)
  • Épületgépészeti felmérés (kazánfelmérés, légtechnika, hűtési rendszer, energiatakarékos megoldások- napkollektor elhelyezés,vízellátás, csatorna)
  • Elektromos rendszer felmérés (energiatakarékos rendszerek napelemes rendszer bővítés, világítás felújítási program, szünetmentes betáplálás)
  • Tűzvédelmi műleírás (tűzvédelmi berendezések felügyelete, karbantartása) tűzvédelmi utasítás
IRODATÉR / ÜZLETTÉR KIALAKÍTÁSA

IRODATÉR / ÜZLETTÉR KIALAKÍTÁSA

  • Építészeti tervezés, koncepcióterv, kiviteli tervek
  • Belsőépítészeti tervek (3D látványtervek / 4D virtuális túra)
  • Szakági tervek (gépész, elektromos, statikus)
  • Kiviteli folyamat modellezés (építés ütemterv, erőforrás ütemterv)
  • Költségvetési kiírás, tendereztetés, kiviteli költségvetés
  • Projektmenedzsment, felelős műszaki vezetés, műszaki ellenőrzés
  • Kivitelezés szervezés, kivitelezés irányítás, átadás-átvételi folyamat
INGATLANGAZDÁLKODÁS

INGATLANGAZDÁLKODÁS

  • Bérirodaház bérlői kapcsolattartás (megbízó-képviselet)
  • Stratégiai tanácsadás, üzleti terv: hasznosítási program
  • Hasznosítási program: marketing, ügynökségi munka, ingatlanképviselet: helyszíni és a virtuális bemutatók (ingatlanügynökség partnerekkel)
  • Ügyfélkapcsolat: építészeti kialakítás tervezés,
  • Ügyfélkapcsolat: bérleti feltételrendszer, terület-kimutatás, projekt-menedzsment
ENERGETIKAI PROGRAMOZÁS

ENERGETIKAI PROGRAMOZÁS

  • Energetikai besorolás, energetikai tanúsítás,
  • ZÖLD irodaház tanúsítási program előkészítés (BREEAM) független tanúsító szervezet bevonásával
  • Meglévő rendszerek felülvizsgálata új rendszerek telepítésének előkészülete (terv, költségvetés, kivitelezés irányítás)

Felkeltettük érdeklődését?

Kérjen ingyenes árajánlatot a Kapcsolat oldalon található űrlap segítségével!

Árajánlat kérése
Buda-Office Kft.

A FELADAT AZ ELSŐ HELYEN ...

1026 Budapest, Gábor Áron u. 25.
Központi irodai telefonszám: +36 1 214 1087 (9-16h)
Központi telefonos hibabejelentés: +36 1 225 8388 (Zsolt-Udvar Irodaház porta, 0-24h)
Értékesítés, általános megkeresések: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hibabejelentés, ügyféli megkeresések: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Buda-Office Kft. - BUDA OFFICE Budapest, irodák és lakóházak karbantartása, üzemeltetése
A mi weboldalunk is használ cookie-kat a kellemesebb felhasználói élmény biztosítása érdekében. Az “Értem” gomb megnyomásával hozzájárulását adja a cookie-k alkalmazásához.
» További információk, adatkezelési tájékoztatónk megtekintése